Alla inlägg den 15 april 2009

Av Johanna - 15 april 2009 20:29

Idag har vi varit en sväng till Hörnan,,förstås,,,där var det jättelugnt. Lite skönt det med ibland,,barnen "kröp" o lekte med saker,,roligt för de känner igen sig o leker faktiskt,,,fast de är små.

Sen åkte vi hem o jag plockade o dammsög,,nu gäller det att hålla ordning ,,,Ellen "kryper" iväg o stoppar ALLT i munnen,,,,finns ju lite småsaker efter de stora barnen,,,hm,,

Sen kom Katta på besök,,jättekul!!!,,med barnen förstås,,,hade lite nytt vi pratade om,,,*fniss*,,,,

Hämtade barnen tidigare så de skulle hinna leka med sina kusiner,,,,o när ajg hämtade dom så pratade jag med en fröken om att vi ska flytta o byta dagis till Emma,,,,,,vilket de sa om:

",,å nej vi kommer sakna er /emma som e såå go,,vi har ju följt henne sen hon var 1 år,,o nej,,ni får inte",,,,,,,,vilket är JÄTTEKUL!!!!!!,,,,,men ,,min klump i magen kom tillbax,,,,gör vi rätt som flyttar dom!!!?????????

Men dagis i V-bro kan ju va lika bra som det i annelund,,det vet vi ju inget om,,o jag har bara hört gott om det,,,,,det är ju bättre o ha dom 3 km ifrån hemmet än 1 mil,,,då måste jag köra in till stan varje dag,,även om jag inte ska in o jobba,,,,,.Har även frågat Herman o Emma,,hm,,ett antal ggr om de vill flytta till annan skola /dagis,,o de vill ju!!!

Varför ska då Jag ställa till det med mina tankar?!,,,det är alltid så med mig,,är såååååååå jäkla trött på mig o mina tankar o samvete,,,tänker för mycket på sånt som jag inte ens behöver eller ska tänka på!

Går runt o tänker på OM vi inte intre trivss där ute,,,varför ska jag tänka på det NU,,,det är ju inte alls säkert det blir så.

Era stackare,,nu blev det nästan en hel novell,,,med agg,,,,sorry.


Ovido - Quiz & Flashcards