Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Johanna - 3 maj 2009 21:12

När man inte har nån dator o kommer åt så saknar man den fort,,,fast ändå är det lite skönt på nåt konstigt vis.

Det var i tisdagskväll,,jag stängde av dator (som sällan görs här) för det såg ut som det skulle bli åska. På onsdag morgon så gick det helt enkelt inte,,stendöd. Vi har en kompis som e superduktig på datorer så han har kollat den o det är troligen nätaggregatet som gått.

Johnny ska fixa ett nytt i Göteborg under veckan men som tur är så har ajg fått låna en dator,,,tack!!


ja,,vad har hänt annars då,,,,,,

Inte så mycket speciellt,,allt har gått sin gilla gång,,städar o packar o rensar för flytten,,lite svårt o va inne o greja när det är sååå härligt väder.

I fredags hade vi lite grillfest,,var jättetrevligt.

Idag har jag varit o hjälpt syrran med hennes gårdsloppis som ska va i maj,,,sen har vi sett på hockey!

Nu ligger barnen, vi har sett på Wipeout så nu är det snart sängen,,en ny vecka börjar imorgon.


Nu är jag tillbax o hoppas jag får "tillbax" lite läsare,,,hade ju inte överdrivet många innan men,,,,

Kram på er!!

Av Johanna - 3 maj 2009 16:41

Problemet med våran dator är inte löst!

Har goa vänner så vi har fått låna en tills våran e färdig,,,förhoppningsvis till veckan.

har lite o göra men skriver mer sen,,,,,ville bara tala om att jag är tillbaks!

Ovido - Quiz & Flashcards