Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Johanna - 25 maj 2009 22:11

Har sett på buskis,,,Dag-otto e ju för skön,,har suttit o skrattat!!!!


Av Johanna - 25 maj 2009 15:35

Imorse hittade jag inte Hermans jacka,,,lite mycket här nu,,har INTE packat ner den,,hihihi

Den behövdes ju inte idag kan man säga,,men imorse trodde jag faktiskt det,,,

Ja,,,jag har varit,,,ja Micke,,jag har handlat!!!

ibland äte mina barn mycket,,o de e bara 4 o 6 år!!!,,o de små har jag ju inte ens räknat med,,,hur ska detta bli!!,,shit,,hihihi

Har färgat håret,,,,det blev rött,,,,,


Nu ska jag plocka lite på övervåningen,,ska ju iväg på kalas,,,,


Av Johanna - 25 maj 2009 07:48

,,,,,på maj, sen är vi inne i våran flyttmånad!

Spännande,,,,men först är det en del kvar o göra o sen Midsommar!!!

Vad har ni för planer på denna helg?


De stora ligger fortfarande kvar i sängarna,,,ska ta o dra ur dom snart ur de.

Dagis dags,,,,sista veckan,,,,sen sommarlov!

idag ska det görejas o göra ärenden,,,köpa en present,,

Ska iväg på kalas vid 18 ikväll sen hem snabbt o kola på buskis,,det är ju jättekul!!

Ha en bra dag alla,,,,

Ovido - Quiz & Flashcards