Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Johanna - 26 maj 2009 14:25

De e jag de!!

Var på överskolningssamtal för Herman,,,pratade med den nya fröken på skolan om Herman o allergier o lite sånt,,,

Dagisfröken var också med o hon berömde Herman sååå,,,är jättestolt över min lilla kille som börjar bli stor,,,*suck*


För ett tag sen gjorde jag halsband o örhängen åt Linda,,,http://linda-anordinarygirl.blogspot.com,,,hon fick dom idag o var nöjd,,,känns bra för mig med!

Nu ska jag försöka få mina småhuliganer o sova sen ska jag göra nåt jag aldrig gjort!,,,,,,,,,,,,?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,STÄDA!!!!!


Av Johanna - 26 maj 2009 08:16

Solen verkar komma fram idag med,,härligt!

Igår var det ju så varmt o skönt,,utanför oss här så blir det såååå varmt så jag satt ett bra tag i solen!!


Idag ska vi ner o leka av oss lite på Hörnan,,sista veckan före somamren!

Lite trist,,,ändå skönt o ha ett ställe o åka till o fika, leka o prata,,eftersom jag är mycket själv så e jag lite behov av umgänge vissa dar,,,,,

Annars ska jag på överskolningssamtal 13,30 för Herman,,,,nya fröken o de "gamla fröknarna" från dagis,,,,,

Imorgon har de planeringsdag på dagis så då e alla barnen hemma,,,,,men,,,,Hörnan är ju öppet!!!,,hihihi

Nä nu ska jag ner o lägga i en tvättmaskin,,,,,


Ovido - Quiz & Flashcards