Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Sommarvärme!

Av Johanna - 31 maj 2009 06:49

Vilken pingsthelg!

igår var vi ute från morgon till kväll,,solade hela dagen!

Vid 18 var Johnny o jag bortbjudna,,så mamma kom o skulle vara barnvakt vilket höll på o skita sig,,,ryggbesvär. Men hon kom så allt blev lite hastigt o lustigt.

Går man hemma Jämnt med 4 barn,,i jogging byxor,,ibland jeans elelr nån kjol,,,så kan det vara roligt o få gå bort o "göra sig iordning" .

Det var jättekul men kl 22 ringde mamma o hade en jätteledsen Herman som var mammesjuk,,,,,vet precis hur det var för sån var jag med i hans ålder!

Jag cyklade hem,,,vilket inte gjorde nåt o som jag tackar för idag,,,hihihi


Våran dator har vi inte fått igång än,,,köpt nya grejer men det räckte inte,,,o nu vill ägaren till denna ha tillbax den ett litet tag!!

Så jag kommer o bli borta igen,,på obestämd tid!!!!!!!


Kanske hinner med nåt mer inlägg under dagen,,,,

Ha en bra sommardag!!


 
 
Tomten Saknar Hanna

Tomten Saknar Hanna

31 maj 2009 08:46

Usch va jobbigt... Men man förstår läget :(
Hoppas ni kan laga den gamla igen. Lägg inte ut för mycket i delar på eran utan köp en ny :D

Saknar dig redan... Kramar om

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

31 maj 2009 12:12

GRATTIS PÅ MORS DAG Vännen... Hoppas du får en helt underbar dag... Kram

http://tomten.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

1 juni 2009 08:41

Vi finns kvar här sen när du fått ordning på datorn =D Men trist om du blir borta =( Kramen

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards