Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Johanna - 5 maj 2009 17:30

Solen skiner, det är maj o snart sommar o sol,,vi ska åka till Askim o campa,,flytta,,,mycket att se fram emot men,,jag känner bara BLÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Får inte för mig ett skit!,,är trött, sliten ingen ork,,ändå så är barnen snälla, de sover bra på natten.

Herman är på fotboll med mormor o morfar,,jag o Emma har bakat o nu sover de små,,kunde göra hur mycket som helst ,,,egentligen,,men nädå,,,la mig på sängen,,,,


Äsch,,,,klagar bara så jag skriver inge mer,,,,,,men har nån lite enerig över så skicka gärna!! omgående!!!


Av Johanna - 5 maj 2009 08:16

Men det gör inget,,,ja jag säger så!

När solen skiner o det är varmt o skötn är härligt!!,,,men fy vad stressande det är egentligen,,alla måsten,,,måste va ute, måste greja ute,,barnen måste vara ute o leka!

Har så jädra mycket o göra inne,,,så idag är det skönt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards