Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Johanna - 4 maj 2009 21:21

Är jättesliten o seg,,,har väl grejat lite idag men tycker inte jag kommer nånstans,,blir bara rörigare.

Vädret har varit fint men blåsigt så det blev inte mycket vi var ute,,sen på em fick jag besök,,,,:-)

barnen sover sen ett litet tag tillbax så nu ser jag lite på tv,,inte mycket o kolla på. Ska nog snart ta o gå ner o lägga mig i sängen o slappa,,,,


Imorgon blir det nog ett besök på Hörnan o sen greja lite,,,Herman ska med mormor på fotboll,,,Carlstad United,,morfar jobbar ju där så de ska in o kolla. Emmagumman o jag ska baka,,,

Sov gott nu alla där ute,,,är inte alls många som kikar in här men god natt till er som gör det!

Kram

Av Johanna - 4 maj 2009 09:55

Å va det är gött o ha en fungerande dator o ha lite koll på alla!

Solen skiner o det är härligt,,fast det är måndag :-)

De stora e på dagis o de små sover en sväng,,,ska packa o försöka röja här,,inge roligt här hemma nu,,,allt är i vägen o det är rörigt med kartonger hit o kartonger dit o leksaker som skulle slängas men som några,,hm har packat fram,,,,,

Ska försöka få lite gjort på fm för o sen va ute när de stora kommer,,,

ha en bra dag,,,det tänker jag ha!!!

Ovido - Quiz & Flashcards