Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Johanna - 6 maj 2009 20:16

I förrgår va katta o barnen här o fika,,vi pratade om min hand o att jag ska till Örebro i juni,,,hon föreslog att jagg skulle ta kort på handen,,,det har jag gjort.


Av Johanna - 6 maj 2009 19:30

Även en ny dag som inte känns bra.

Har sovit 3½ timme idag,,,råkade somna när de små sov vid 12,,,,vaknade vid 15:30 o fick panik då jag skulle hämta barnen vid 16,,,snyggt om jag försovit mig!


Efter jag fick Emma, som var en svår förlossning så fick jag förlossningsdepression men tack vare min underbara vän Katta så fick jag hjälp. Tog ett tag o komma tillbax men det gick o allt har varit bra o jag har även mått bra,,,,men nu känns det som så igen.

Hjärtklappning, yrsel, klump i halsen, trött,,,o ingen lust eller ork till nåt.

Vet att det är mycket nu med flytt o ensam mycket,,,tror o hoppas det kommer o bli bättre när man är på plats i det nya huset. Det här huset är litet o nu när det är grejer överallt så blir det ju ännu mindre,,o ni som känner mig vet ju att jag inte mår bra av stökigt.

Alla barnen ligger,,ska lägga mig på soffan o bara va,,,,,,

Kankse ser på greys,,,om jag är vaken,,,,,

Kram o tack Katta för du finns!


Ovido - Quiz & Flashcards