Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

Äntligen!

Av Johanna - 3 maj 2009 21:12

När man inte har nån dator o kommer åt så saknar man den fort,,,fast ändå är det lite skönt på nåt konstigt vis.

Det var i tisdagskväll,,jag stängde av dator (som sällan görs här) för det såg ut som det skulle bli åska. På onsdag morgon så gick det helt enkelt inte,,stendöd. Vi har en kompis som e superduktig på datorer så han har kollat den o det är troligen nätaggregatet som gått.

Johnny ska fixa ett nytt i Göteborg under veckan men som tur är så har ajg fått låna en dator,,,tack!!


ja,,vad har hänt annars då,,,,,,

Inte så mycket speciellt,,allt har gått sin gilla gång,,städar o packar o rensar för flytten,,lite svårt o va inne o greja när det är sååå härligt väder.

I fredags hade vi lite grillfest,,var jättetrevligt.

Idag har jag varit o hjälpt syrran med hennes gårdsloppis som ska va i maj,,,sen har vi sett på hockey!

Nu ligger barnen, vi har sett på Wipeout så nu är det snart sängen,,en ny vecka börjar imorgon.


Nu är jag tillbax o hoppas jag får "tillbax" lite läsare,,,hade ju inte överdrivet många innan men,,,,

Kram på er!!

 
 
Micke

Micke

3 maj 2009 21:27

Lovar dit att "vissa" läsare kommer du ALDRIG att förlora vännen. Saknat dig BIG TIME!!!

Säg till J att köpa "agget" på Komplett.se där har dem bra pris och du beställer hemma nu ikväll och så hämtar han det på plats :)

Sköt om dig... Kramar om

http://tomten.bloggagratis.se

 
mitha

mitha

4 maj 2009 07:30

Gött att du fått låna en dator=)

GÅrdsloppis låt som nåt jag med skulle behöva hahaha

kraaaaam

http://himmelohelvete.se/wp

 
Annelie

Annelie

4 maj 2009 09:02

Härligt att du är tillbaks, man saknar de man brukar kika in hos.

Här är allt bara bra oxå, jag har egentligen en del att skriva. Men känner inte ett dugg för det. :o/
Men, men.. det kommer.

Ha det bäst och sköt om dig.. // Kram Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Vicki

Vicki

4 maj 2009 09:13

Mysigt med grillning!! Vi har också grillat i helgen, det är så gott!

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Micke

Micke

4 maj 2009 09:58

Hejsan Underbara... Hoppas du får undanstökat snabbt då sen på med bikini och ut för att sola :D Kram

http://tomten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards