Direktlänk till inlägg 12 maj 2009

Rörigt men ganska nöjd,,,,,

Av Johanna - 12 maj 2009 19:48

Ja,,så är mitt liv just nu,,,rörigt men nöjd!

Kartonger vart man än kikar,,,men,,,en begränsad tid o då går det.

Har varit o lekt på Hörnan,,,hem o gjorde lite käk,,,

Har varit gött väder så barnen har varit ute en del o lekt med kompisar.

Johnny är ju hemma denna veckan o det är sååå gött,,,känns att det är skillnad o va två,,,,o dessutom när vi ska packa o så,,inge kul själv.


Nu ligger barnen o ska sova,,vilket dom inte gör än,,,,

Kl 21 är det ju DH som korsas av kvalet med Malena Ernman,,,2 bra program på samma tid,,,,eller hur, Micke,,,hihihi.

Skriver inte lika mycket som förut,,men känner att jag inte hinner,,ska försöka skriva 1 gång per dag i alla fall,,,,

Sköt om er alla goa bloggare,,,over and out!


 
 
Micke

Micke

12 maj 2009 21:12

Hahaha...Nej fy vilken dubbelmacka :D Hoppas sändningarna rasar i Säffle :P Sköt om dig vännen :) Kram

http://tomten.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

13 maj 2009 09:51

Åååå.. va gött för dig att gubben är hemma denna vecka. *glá för din skull*

Nääee,, det ÄR jobbigt att flytta samtidigt som det känns kul.
Härligt den dagen ni är på plats och kommit iordning, även om det är ett tag kvar.
Men, tiden går fort.

Ha en underbart dag i solen.. // Kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards