Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Johanna - 24 januari 2010 19:37

Vi har sagt flera ggr nu att vi ska bränna ut bilder från datorn på en skiva,,,eller framkalla. Har vi gjort detta - Nej!

O nu e nog alla bilder borta,,,datorn e ju,,,eller har varit trasig,,igen!,,,men nu funkar inte hårddisken där alla kort ligger,,,,,,,är så otroligt lessen över detta...var många kort!

Glad är jag ju att datorn funkar för nu har vi 2,,vilket som e behövligt då vi har en son som delar pappans dataintresse,,,,,


Så nu har jag den stationära uppe i hallen på övervåningen o den bärabara e nere...

Sitter o inväntar Blåsningen o sen Falk,,,måste ju sitta o dreggla lite över "Lisa",,,,,

Imorrn e det dags för det vanliga,,dagis/skola men tack o lov så har jag bil nu!!

När Johnny slutat ska vi åka in till Karlstad o handla,,mat på Willys o sen ska jag till Panduro,,fick ju presentkort i julklapp o har ju nu lite nya smycketideer!!

Ha en trevlig kväll...kram!!

  

Av Johanna - 24 januari 2010 09:07

  


Är förkyld!!!

Bara kom o hoppa på mig inatt,,,,vad har jag gjort för ont??

Har sovit kasst inatt,,somnade bra men sen har ajg känt av magkatarren från o till. Gick upp o tog en tablett vid 3 sen somnade jag efter ett litet tag.

Nu e det söndag morgon o det innebär en liten städar/tvättdag hos Svanströms.

I eftermiddag e det kalas hos syrran,,sen ikväll är det Falk som gäller!!!!

Ha en bra söndag allihop!


Ovido - Quiz & Flashcards