Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Johanna - 19 januari 2010 19:48

Alla barn ligger! De små sover, o de stora ligger o ser på tv en stund,,,

Själv sitter jag en våning upp o kolalr tv,,"halv åtta hos mig",,alltid kul att titta på!

Ja,,Herman hade med sig en kompis hem efter skolan så de har lekt hela dagen,,,o vi har hittat en bil som jag ska ha tills bussen e ok. Härligt, för just nu har jag ju ingen så det blir gött igen. Vi ska hämta den imorgon....


Ja,,jag tycker det e kul o blogga igen! Försöker kikar in på olika sidor för o lämna spår,,,har fått lite gensvar o bara hoppas de kikar tillbax.....


Nu ska jag kika vidare här,,det är ju snart handboll också!!

Heja Sverige!!

kram från mig!


  

Av Johanna - 19 januari 2010 12:19

Satt o tittade på kort i datorn....

  

Av Johanna - 19 januari 2010 06:58

Go morgon!

Nu tycker jag nog jag varit flitig...skrivit här 2 dar nu.

Sitter o skriver lite i väntan på Hermans skolbuss,,,Emma e hängig idag o stannar hemma,,,hon fick faktiskt bestämma själv idag.

Annars idag händer inte mycket,,,samma vanliga rutiner,,,ska försöka städa hobbyrummet/förrådet idag. Finns ingen ordning alls där,,,,,har ju lite nya ideer vad gäller smycken så jag få fixa iordning så jag hittar mina pärlor....


Nä nu e det bäst jag släpper datorn så han hinner med bussen,,,,återkommer nog senare,,,,see ya!


Ovido - Quiz & Flashcards