Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Johanna - 22 januari 2010 16:18

   Nu e det helg!!


Johnny har slutat o e och hämtar mina vinterdäck, sen e det fredagsmys framför tv,,,

Bacon o kycklingsallad o en massa godis!

jag o Emma älskar ju fredara o Lets dance, så jag vet inte om vi tjejer går en våning upp kl 20!

Ha en mysig kväll allesamans!!


  

Av Johanna - 22 januari 2010 08:53

För er nya läsare så har vi tvillingar födda 2008,,,enäggs, sa dom!

Men Ellen o Signe är så jätteolika,,,

Får ständigt höra kommentarer om att dom inte kan va enäggstvillingar...att jag fattat fel...osv

Så nu har vi bestämt oss för ett DNA prov,,,har inte velat det förut men dels för våran del o sen för deras del när de blir större o kanske vill veta.

Har letat runt o hittat ett ställe,,det verkar smidigt. Man tar provet hemma verkar det som,,,men,,,,kostar en del! :-(


Lägger in kort här på trollen...


Signe


  Ellen

  

Av Johanna - 22 januari 2010 08:29

...de e dax för fredaaaaaasmys"!!!!

Yes!,,sa Herman imorse när jag sa att det var fredag,,,han e trött o sliten.

Han går inte så långa dar,,12.30 men han e gör sliten,,o sen ska det ju härjas efter skolan med då förstås,,,

Ja, vad händer här i Säffle denna helgen då,,,,idag ska jag städa lite här hemma.

Johnny ska iväg o hämta vinterdäck till min bil, Lets dance ikväll förstås!! bra program de, Micke!!!!!

Imorgon e det kalas för goa vänners pojk,,,

Söndag e det kalas för syrran,,,,


Nu ska jag ta o ge mina tjejer frukost,,Emma e ledig fredagar så jag har alla 3 hemma,,,

Kram från mig!


  

Ovido - Quiz & Flashcards