Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Johanna - 30 januari 2010 08:17

Ellen har sovit heeeeela natten!!! Annars brukar hon vilja äta 1 gång,,,men vi har ökat på vällingen o det har gett resultat! Har ändå vaknat till o från av huvudvärk o värk i kroppen.

Gick upp vid kvart i åtta,,o fy vad kallt,,,kändes inne att det var kallt ute,,-22.7!

Blir till att elda mycket idag.

Igår såg vi på Lets dance,,,eller jag rättare sagt. Utgången blev väl lite oväntad,,tycker Birro skulle åkt hem!!  

Herman letade jag efter när kl va 20.30,,han hade börjat klaga för ont i ögat o huvet,,,hittade honom sovande under mitt täcke i sängen,,,migrän på gång igen,,,stackars min lille smöfs. Idag e han piggare,,,tur det för han ska på kalas i eftermiddag hos 2 klaskompisar!

Nu slåss mina 2 små prinsessor ( ja dom kan allt)!!,,,dax o gå,,, 


  


Ovido - Quiz & Flashcards