Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Lessen i ögat....

Av Johanna - 24 januari 2010 19:37

Vi har sagt flera ggr nu att vi ska bränna ut bilder från datorn på en skiva,,,eller framkalla. Har vi gjort detta - Nej!

O nu e nog alla bilder borta,,,datorn e ju,,,eller har varit trasig,,igen!,,,men nu funkar inte hårddisken där alla kort ligger,,,,,,,är så otroligt lessen över detta...var många kort!

Glad är jag ju att datorn funkar för nu har vi 2,,vilket som e behövligt då vi har en son som delar pappans dataintresse,,,,,


Så nu har jag den stationära uppe i hallen på övervåningen o den bärabara e nere...

Sitter o inväntar Blåsningen o sen Falk,,,måste ju sitta o dreggla lite över "Lisa",,,,,

Imorrn e det dags för det vanliga,,dagis/skola men tack o lov så har jag bil nu!!

När Johnny slutat ska vi åka in till Karlstad o handla,,mat på Willys o sen ska jag till Panduro,,fick ju presentkort i julklapp o har ju nu lite nya smycketideer!!

Ha en trevlig kväll...kram!!

  

 
 
soffie

soffie

24 januari 2010 19:57

va trist med dina foton ,
Jag gjorde en fotobok från vår semester på Kreta å va fint det blev sen har jag tänkt göra fler i olika teman ,men det blir ju aldrig av,måste se till att få det gjort,
Har sett alla Falk filmerna de är riktigt bra,
gokväll

http://www.soffie69.blogg.se

 
Nina

Nina

24 januari 2010 22:10

Åh vad kul! Det är roligare att ha någon att pyssla tillsammans med, barn är roligt att hjälpa och pyssla med. Tyvärr har jag ingen alls att scrappa med. Jag har lärt min ena lilla kusin lite och hade gärna pysslat mer med henne och hennes lillasyster, tyvärr så bor de i Ryssland så det är inte så lätt..
Men jag ska få ett litet syskon, så jag har redan planerat dennes framtid... *hihi*

http://ninnisscraping.blogspot.com

 
Lollo

Lollo

24 januari 2010 22:47

Ett bra tips är att skaffa en liten hårddisk, får en bra för ca 500 kr, där kan man samla alla foton och ha i reserv, det har hjälp mig många gånger.
Ha det gott!

http://www.lollo54.blogg.se

 
Micke

Micke

24 januari 2010 23:06

Tycker ni ska köpa en extern hårddisk. En som du kan koppla bort från datorn och därför kunna spara bilderna lättare utan att den disken drabbas av en systemkrasch.

Men bränna ut dom bör man göra som regel. Verkligen tråkigt att alla era bilder är borta. Önskar godnatt ! Kramar om

http://tomten.bloggplatsen.se

 
Sandra [2barnsmamma]

Sandra [2barnsmamma]

25 januari 2010 09:04

Vi har en extern hårddisk. Det är perfekt! :)

Vi ska också till karlstad, fast imorgon. Panduro och Clas Ohlson ska få ett besök utav mig :)

http://sandrastomberg.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards