Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Hälj!!!

Av Johanna - 22 januari 2010 16:18

   Nu e det helg!!


Johnny har slutat o e och hämtar mina vinterdäck, sen e det fredagsmys framför tv,,,

Bacon o kycklingsallad o en massa godis!

jag o Emma älskar ju fredara o Lets dance, så jag vet inte om vi tjejer går en våning upp kl 20!

Ha en mysig kväll allesamans!!


  

 
 
Sarah

Sarah

22 januari 2010 23:29

Verkligen härligt med hälj!! Min började med ett biobesök - Snabba Cash! Men snygg Joel *slickar mig om munnen* Kinnaman ;)
Tack för titten :)

http://sarahserenad.wordpress.com

 
Nettan

Nettan

22 januari 2010 23:42

Jag fick spela in Lets Dance då jag kom hem precis när det började och när reprisen är imorgon så är vi inte hemma.

Svar . Ja, det är jättekul med naglar, och även om du skulle fixa dina så behöver dom ju inte vara långa, utan bara snygga. Jag ska snart gå min nagleterapeut utbildning så sen kan jag också fixa naglar hemma på nära och kära. Det ska bli jättekul !

Hoppas du haft en skön fredagskväll !

kramiz

http://hasselby.blogg.se

 
Lollo

Lollo

23 januari 2010 00:22

Hej Johanna!
Har kollat runt lite i bloggen, vilka söta ungar du har och vad mycket fint du gjort, men hur hinner du med allt,för barn, tar mycket tid, det vet jag.
Kram från Lollo

http://www.lollo54.blogg.se

 
Ninni

Ninni

23 januari 2010 10:04

Jag ville se Lets Dance men det ville inte maken så det blev På Spåret sen stängde vi av!

Visst är väl dina söta tvillingar lika...men nog borde väl dom på mödravården veta om dom är enäggs eller inte.

Ha en goo dag

http://www.ninni.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards