Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Flitig!

Av Johanna - 19 januari 2010 06:58

Go morgon!

Nu tycker jag nog jag varit flitig...skrivit här 2 dar nu.

Sitter o skriver lite i väntan på Hermans skolbuss,,,Emma e hängig idag o stannar hemma,,,hon fick faktiskt bestämma själv idag.

Annars idag händer inte mycket,,,samma vanliga rutiner,,,ska försöka städa hobbyrummet/förrådet idag. Finns ingen ordning alls där,,,,,har ju lite nya ideer vad gäller smycken så jag få fixa iordning så jag hittar mina pärlor....


Nä nu e det bäst jag släpper datorn så han hinner med bussen,,,,återkommer nog senare,,,,see ya!


 
 
Sandra [2barnsmamma]

Sandra [2barnsmamma]

19 januari 2010 08:34

Gomorron! Vi hade faktiskt tänkt att gå till Hörnan, men Melvin vrängde till sig i sista stund och ville inte så vi får hitta på någonting annat. Ska gå till barnes farmor och morfar istället :)

Tråkigt att hon är hängig, hoppas att hon blir bättre under dagen. Kan ju vara skönt att vara hemma och vila upp sig! :)

http://sandrastomberg.com

 
Annelie

Annelie

19 januari 2010 08:44


Hej igen.. :o))

Fibromyalgi är en muskelsjukdom som vandrar runt i hela kroppen.
Man har olika triggerpunkter, har man ont på ett visst antal så kan de konstatera sjukdomen. Men TYVÄRR så finns det läkare än idá som inte "tror" att den sjukdom finns, fast vi är såååå många som har den.

Här har du en bra länk att läsa om denna eländiga sjukdom..
http://home.swipnet.se/~w-23243/Fibro.htm

Denna sjukdom är ett rent helvete ibland.. :o((

Jag har liiite svårt att tro det är fibro du har (när du "endast" har ont i handen), men nu är inte jag nån läkare så jag ska INTE säga att det inte är det du har.
Men, jag tycker det i sådana fall lutar åt reaumatism för din del.

Men, kolla för guds skull upp allt. Du måste ju få HJÄLP nån gång.

Varma kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards