Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Go morrn!!

Av Johanna - 26 januari 2010 07:11

Tisag morron o den brukar va väre än måndag,,,o ja!,,så e nog fallet. Men hade en son igår kväll som Inte ville somna,,,,

Nu bär det snart av mot dagis/skola o vi 3 andra åker o leker av oss på öppna förskolan! Tack olov att det finns,,,,annars hade jag gått i taket!

Skriver mer i kväll,,eftermiddagen e full av aktiviteter å Herman ska till öppna förskolan, Hörnan,,,fast på eftermiddagar är det för skolan o upp till 6:an,,jättebra!!

Ikväll om jag fattat rätt så e det ??,,hm,,va det Skellefteå-FBK,,,så då vet jag ju vad som gäller här hemma från kl 19!

See ya!!

 
 
soffie

soffie

26 januari 2010 19:15

va roligt att ni har Öppnaförskolan där,
Tisdagsmornarna har jag med alltid är den värsta morgonen,
ha en bra kväll

http://www.soffie69.blogg.se

 
Micke

Micke

26 januari 2010 23:19

Gällde inte alls... Dom gav upp i 2:a perioden tyvärr.
Hoppas du haft en underbar dag annars :)

Gonatt & Sôv Gôtt ^^

http://tomten.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

27 januari 2010 18:26

Full fart mnsann =) Hoppas allt e bra med er... Kramen

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards