Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Otur!

Av Johanna - 21 januari 2010 09:18

Ja,,igår eftermiddag skulle vi åka o hämta min bil i Kil,,,Johnny hade pratat med denna mannen fler ggr under dagen: Bilen var i Karlstad o de skulle då mötas i Kil,,jag o Kjellan,en kompis åkte in för o möta Johnny. Nät vi kommer dit så får inte Johnny tag på mannen med bilen, svarar inte, bara mob svar!

Vi väntade en bra stund o Johnny ringde flera ggr när vi sen beslutade oss för o åka hem...utan bil.

Grinig, förbannad o besviken....

Man unrar vad han får ut av o lura dit oss till plats för o sen inte dyka upp? Det var ju inte så att vi betalar bilen i förväg ...........?

Johnny har fortfarande inte fått tag på honom. Så det var hem o leta ny bil.

Vi har sån otur med bilar! Vi ska egentligen bo i stan o bara äga cykel!

Efter letande på blocket så hittade vi en fin saab i Värmland, som Johnny ringde på,,,,å det visade sig att det var i Säffle,, i Värmlandsbro o en mamma till en tjej i Hermans klass!!! Så den e köpt!!!!!


Puh vilken dag,,,,idag blir det till att greja lite hemma med tvätt o så,,skulle gå ut med dom små men här blåser det o snön yr,,,

Nu ska jag fortsätta med hemmet.....

  

 
 
Sandra [2barnsmamma]

Sandra [2barnsmamma]

21 januari 2010 09:41

Ni hade lite tur ändå där då :)
Tråkigt med folk som håller på sådär tycker jag!

http://sandrastomberg.com

 
soffie

soffie

21 januari 2010 22:54

grattis till din bil men guuu va dåligt av han i Kil en knäppis som det tyvärr finns många av,
gonatt

http://www.soffie69.blogg.se

 
Annelie

Annelie

22 januari 2010 12:38


Fy fan vad arg man blir när folk blåser en så där.. :o/ *morr*
Ja, då har du sett det stället jag är uppväxt på då,, litet men charmigt ställe.
Trivdes bra där, men skulle inte vilja flytta tbx.

Ha en nunderbar helg med alla kalas.. // Kramizzar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards