Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Utmaning!

Av Johanna - 18 januari 2010 11:02

VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN.. ??

Jag arbetade som lokalvårdare i Säffle kommun,,var med i Säffleoperan!


VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN..??

Var hemma med tvillingarna...


FEM SNACKS DU GILLAR:

 


Grillchips
Ostbågar
Pringles potatischips

Salta pinnar
Frukt



FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

Öh,,va svårt,,,,,

Imse vimse spindel

Ack Värmeland du sköna

???





FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VORE MIJONÄR:

Resa

Bygga hus
Shoppa
Köpa syrran en torktumlare :-)
Spara


FEM DÅLIGA VANOR:

 Kontrollbehov
Äter för mycket onyttigt
Somna fort i bilen,,(Inte när jag kör alltså )!!!
Morgon grinig
??


FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Umgås med min familj
Spela kort eller sällskapsspe

Pyssla
Shoppa
Sitta vid datan



FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA:


Nätstrumbyxor
Superkort kjol
Lårstövlar
Lackkläder



FAVORITLEKSAKER:

Datorn
Pussel
Spel
??




 
 
Lena

Lena

18 januari 2010 13:37

Hej!
Tack för besöket hos mig. Alltid lika trevligt att se nya ansikten (och gamla naturligtvis). :)

Hoppas du får en fin fortsatt dag.

http://celena.blogg.se

 
Sandra [2barnsmamma]

Sandra [2barnsmamma]

18 januari 2010 15:03

Hej! Åh tack :)
Ja visst är det? Får hoppas att du stannar som läsare hos mig då :) Jag har en tävling igång om du är intresserad.
Kram!

http://www.sandrastomberg.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards