Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Sånt jag gör....

Av Johanna - 18 januari 2010 09:27

    

 
 
Helga

Helga

18 januari 2010 10:20

Det var kul att du skrev en kommentar när du kikade in hos mig. Det blev jag så glad av :)

Vad fina saker du gör för om jag förstod det rätt av din presentation gör du egna smycken och scrapbooking...

Ha en fin dag du också !!

http://helga1.bloggplatsen.se

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

18 januari 2010 10:54

Hejsan! Ha en trevlig måndag själv! =)

http://www.henrikolsson.eu

 
Annelie

Annelie

18 januari 2010 10:58


Heeejj igen,, skojjigt att du kikar in.

Du är otroligt duktig och flitig med din hand.
Stackare som inte får nån ordning på värken när de opererar osv.
Jobbigt när de inte vet vad du har ont av.. :o//

Men, du verkar ha humöret uppe ändå.

Självklart får du "låna" dessa frågor,, ju fler som gör dessa frågor desto roligare.
Återkommer och läser svaren.. *L*

Ha dé bäst och sköt om dig.. // Varma kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards