Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

Trettondagsafton!

Av Johanna - 5 januari 2010 22:08

...o en till ända snart också!

Har inte bloggat på några dar men har lovat mig o inte känna nån press denna gång. Skriver när jag vill.....

Idag har dagen puffat på,,varit in till stan i omgångar, handlat o kört pappa till bilmekanikern,,kört Herman till en kompis.

Strömmen gick här också en sväng,,mitt i maten förstås,,,det var på em så det hade ju börjat mörkna,,shit va man e beroende av ström!

Men den kom tillbax snabbt o maten hamna imagen.


Hade fika besök igår av en go vän,,vars pappa gick bort hastigt.

Hon sa en mass a bra saker så nu har jag börjat fundera på o hitta på nåt medans jag går hemma,,känner att det börjar blir lite "tråkigt",,,e ju aldrig tråkigt med barnen men ja ni vet.......

Så nu e mina tanakr åt att börja med en hobbyverksamhet,,,för skojs skull.

Huset vi bor i ligger såååååå fint,,,,efter en ganska trafikerad väg,,speciellt på sommaren, fin utsikt.

Grannen ska flytta o vi har funderat på o hyra hela huset,,,o nu går mina tankar åt en loppis med möjlighet att köpa fika. Att ha nåt bord ute på ena sidan av huset här där folk kan sitta o fika i en fin miljö. Jag har alltid velat ha en loppis "hemma",,,har allt runt "husknuten" o kan ta hand om hus o hem samtidigt.

Nu e ju jag inte alls bra på papper o info så jag måste forska mera i vad som gäller,,,har läst lite på nätet o det är olika bud överallt,,,,

Vore såååå kul!!!


Nu ska jag sätta mig i soffan o heja på Sverige!!

 
 
Micke

Micke

6 januari 2010 01:07

Detta kommer du fixa Hanna... Ser verkligen fram emot att se dina planer gå i lås vännen. Håller tummarna för att det går vägen :)

http://tomten.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

8 januari 2010 17:44


Håller verkligen tummarna för dig att din dröm slår in..
Dröm inte nu bara, utan gör slag i saken.. du klarar detta. Du som verkar sååå driftig, varför ska man vara såå jäkla rädd o inte lita på sig själv..??

Äsch, glöm bort allt det negativa du tänker på.. tänk på allt roligt du får uppleva.
Lycka till... // Kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Linda

Linda

8 januari 2010 20:33

Hej där =) Hoppas allt e bra med er... Kramen

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Linda

Linda

9 januari 2010 14:34

Hoppas ni har en mysig helg =) Kramen

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards