Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

Vilken kväll som väntar!!

Av Johanna - 16 juni 2009 20:15

Dubbelavsnitt av Desperate housewifes!,,,,,men dock sista för säsongen.:-(

Men imorgon börjar ett ennat program som är ett strå vassare,,,,

"so you think you can dance"!!

Ja denna dagen har kilat förbi i ilfart den med,,,vad har jag gjort,,,,hm?,,,inget  speciellt,,,haft fika besök,,trevligt!!!!


De som vi hyr huset av var här idag,,,snart dags. De huset vi flyttar till är det ju 2 lägenheter i,,,,våran 6 rummare o en 2-3 rummare,,,,,den 2 rummaren var uthyrd vilket jag tyckte verkar vara en trevligt kille,,,gött o inte va själv i huset. Fick reda på idag att han bangat ur!,,,ok,,gör man så,,,bara nån dag innan man flyttar in,,,,,?

Är tråkigt,,,men men,,,,,


Barnen ligger,,de små sover o de stora ligger o spelar DS,,,,o själv inväntar jag att kl blir 21.00,,,PIP!,,,

Ha en bra kväll,,det tänker jag ha!


 
 
Linda

Linda

16 juni 2009 20:30

Halloj, jodå... Det rullar på... Förstår att du har mycket nu med flytten och allt... Måste va spännande? Ha en mysig kväll ni också.. Kram kram

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Micke

Micke

16 juni 2009 21:29

Skulle du bo ihop med en snygg granne ? :P
Tur han flytta då ;) hahaha...

Ja vädret har varit underbart idag. Men man jobbar ju inomhus så man ser inte mycket av solen förrän på rasten :) Kram

http://tomten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Agneta

17 juni 2009 13:22

Kjell-Åke ringde mig om lägenheten... Rådfråga :)
Slå till sa jag.... övertala honom nu i helgen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards