Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Johanna - 5 juni 2009 16:12

Ja idag har jag packat,,tvätta o städat,,o emellanåt inte gjort nåt,,,

Det börjar ta lite på grejerna här nu men skam vore det väl annars,,,det är ju snart,,,,

Johnny är på väg hem o jag sitter o funderar vad vi ska ha för mysmat,,,,

* fläskfile, färskpotatis

* kycklingspett, ris

* bacon gratäng,,,

svårt val,,hihi

ha nu en bra fredagskväll allihop!!


Av Johanna - 5 juni 2009 07:52

O det känns som vilken dag som helst,,,,

Johnny kom hem i onsdags,,,men nu under helgen jobbar han i Karlstad, men kommer ju hem på eftermiddagen. Han åker o jobbar på söndag o sen syns vi inte förrän jag o barnen o deras gudfar åker ner till Askim den 18:e,,,,,blir en lång tid jag e ensam nu.


Handen,,ja den har jag ont i som bara den,,,är väl lite efter all undersökning i går också, men är så trött på o ha ont o inte kunna använda den,,,,,,så nu har jag bandagerat o stött upp den så idag ska det städas o packas,,,kommer väl ha jätteont ikväll men då e Johnny hemma o får ta hand om oss alla.


Solen tittar fram lite grann men shit va kallt det är,,imorse när jag gick upp 04,50,,,ja just det,,,04,50!!!!!   sova vad e det????? :-)

I alla fall då var det bara 5,1 grader!,,,brrrrrr

Nu ska jag fortsätta med allt jag startat,,,det är ju snart eftermiddag för mig,,,kram!!


Ovido - Quiz & Flashcards