Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Johanna - 2 juni 2009 19:48

,,,o nu skiner solen.

Annars har det varit en växlande dag mellan,,,sol, blåst, regn o ett tag trodde jag på åska men gudskelov,,,vi klarade oss!

Har varit iväg o lekt i fm,,sen varit hemma hela dagen,,,har faktiskt vilat med Emma o de små i 1 ½ timme,,,var skönt eftersom jag var uppe strax efter 5,,,,

Nu e de stora ute o leker med en granntjej,,ska snart komma in o hoppa i säng.

O tisdag kväll så e det ju DH,,,så då ska de ligga,,,samtliga barn.

Ha en fortsatt skön tisdag kväll,,,här skiner solen o himlen e klarblå,,,,,


Av Johanna - 2 juni 2009 08:16

Ja,,,"sommar" månaden är vi i nu! och sommar värme har vi minsann haft,,,jisses vilken värme o speciellt igår!

Det blev ju gött fram på kvällen,,då gick det ju o vara ute o röra sig,,,,,:-)


ja idag så ska vi nu på fm till en gammal klasskompis till mig o leka lite,,,hon har barn i samma ålder som mina,,de stora har ju sommarlov så nu gäller det o va aktiv,,hihihi,,,

Annars så händer inte mycket denna dag,,,

Börjar bli lite nervös,,på torsdag ska jag till Örebro med handen,,,har ju lagt in en bild tidigare på hur den såg ut,,,jo precis,,,SÅG UT,,såå jädra typiskt,,nu är kulan borta men det har liksom "flytit ut" o är svullen på ett större ställe,,,svårt o förklara.

Men har så himla ont så gör dom inget åt detta nu så vet jag ärligt talat inte vad jag ska göra,,,allt tungt jag håller i handen bara faller ur den,,o det kan inkludera barnen,,har ingen ork eller styrka alls,,,gör såå ont!!


Nu ska jag ner o hoppa in i duschen för o sen åka o leka o fika,,,,

Barnen vaknade före 5 så här är det snart eftermiddag,,,,


Ovido - Quiz & Flashcards