Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Johanna - 4 juni 2009 18:26

Då var den dagen över,,,trött o sliten av all spänning.

10,30 hade jag tid på handkirurgiska kliniken på Örebro Universitetssjukhus,,11,40 kom jag in på ett rum åtminstone o 12,00 kom läkaren.

Han undersökte mig,,var inte samma som förra gången,,,jag fick klämma på olika föremål o han klämde på handen o armen.

Aj aj aj aj,,,,,ont som bara den men bara o stå ut,,,,

Till slut frågade han mig om jag hade problem med nacken,,,,,,,o svaret e ju Ja.

För ca 12- 13 år sen så svimmade ja gpå toaletten hemma o i fallet så fastnade jag med ögat o ögonlocket i en handdukskrok,,,o slet sönder ögonlocket o tårkanalerna,,,,en lång historia för ojojoj,,vad problem det varit men följden av denna skada e ju att jag e sned i huvet,,nacken o ryggen.

Så han sa till mig att de vill röntga nacke o rygg för o utesluta att det kan vara något därifrån,,,kan vara diskbråck, ishias,,,ja mycket sa han,,,,

Och är allt ok,,så ska de fokusera mer på handen o undersöka där.

Så mitt uppe i allt detta så vet jag inte vad jag känner,,,,

Vet ju egentligen hur det går till,,att man inte kan få en diagnos så lätt o bli botad på en gång,,,men på nåt vis så hoppades jag nog att de skulle kanske göra nåt mer,,,finns ju inte en värktablett som hjälper.

Så hem igen utan nån "hjälp" så,,,det är ju jättebra att de tar itu med det men han sa att det kan dröja månader till en rtg,,,,,så här sitter jag med samma dåliga hand o värk som e ibland olidlig.

Han förstod att jag har ont,,,en eländig hand sa han......jo jag vet!!!!


Av Johanna - 4 juni 2009 06:11

Ska iväg till Örebro med handen,,,uppdaterar ikväll.


Ovido - Quiz & Flashcards