Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

Ja,,man e tillbax!

Av Johanna - 14 juni 2009 08:20

Har ju som sagt datahaveri,,,,först pajade det ena  o sen skärmen.

Jättetrist men har nu fått låna en bärbar av syrran,,,Tack!

Har väl egentligen inte tid o sitta så mycket nu men man hamnar liksom "utanför" när man inte kan uppdatera sig via internet,,,,,,,,men denna lever ett eget liv märker jag,,hihihi.


Ja,,,om 2 veckor bor vi i det nya huset!!

Flyttar veckan efter midsommar,,,vet inte exakt när,,kan bli tidigare än 26:e,,,så då försvinner jag igen för internet blir ikopplat den 27:e.


Midsommar snart!,,vad har ni för planer??

Själv ska vi åka ner till Göteborg några stycken och fira midsommar på Askims camping. Johnny har ju husvagnen där,,,en helt underbar plats!

Här skiner solen idag,,så det blir en dag ute!!


 
 
mitha

mitha

14 juni 2009 09:24

HÄrligt att du fått låna en iaf!

Hoppas ni får mysigt på midsommar, här blir det Harnäs o ladugården där som de håller på att göra iordning=) Blir nog mysigt

sköt om dig

kramkram

http://www.himmelohelvete.se

 
Ingen bild

Agneta

14 juni 2009 09:50

Ja Askim har en fin camping. Var en hel sommar där när jag var i tonåretillsammans med en klasskopis vars föräldrar hade en stuga på Näset som inte ligger långt därifrån, Vi cyklade därimellan varje dag.. :) :)
Hoppas ni får en trevlig helg.
Kram

 
Micke

Micke

14 juni 2009 13:22

Hoppas på gott väder och grilla ute på baksidan :) a en underbar dag // Kram Micke

http://tomten.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

15 juni 2009 09:08

Gott att ha dig tillbaka vännen =D

Kram kram

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards