Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Johanna - 30 augusti 2009 18:38

Vi hade kräftskiva igår,,,eller ja, skulle kunnat heta grillskiva istället. Kräftor fanns men nästan lika många var kvar efter maten.

Är ingen hejar på kräftor men vill gärna ha nån enstaka....grillat e godare!

Så idag har dagen bestått i att plocka reda efter gårdagen o sen bara vilat...e jätte trött o sliten.

Trodde det skulle bli lättare när Johnny jobbade på hemma plan men han har ju jobbat natt så nu till veckan känns det säkert bättre.


Herman har börjat skolan,,gjort 1 veckan o allt e jättenytt för han men han verkar trivas! Emma börjar dagis inskolnin till vecka,,ska bli kul! Både för henne o mig!! Själv har jag funderat o funderat o eftersom jag inte har nått fast jobb så ska jag söka vårdnadsbidrag,,,vilket innebär att om jag får det så ska jag va hemma med barnen till juni 2011!


Har precis slappat i soffan o sett på film,,,de stora barnen e hos mormor o morfar,,då får man passa på. Men nu börjar kvällsbestyren så nu ska jag kila vidare......lägger in ett kort på min nya hårfärg,,,,hihi

kram!

Ovido - Quiz & Flashcards