Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Johanna - 4 augusti 2009 21:03

...allsång på Skansen,,inge vidare tycker jag,,,då e lotta på Liseberg bättre!

ja denna dagen har rusat förbi,,som vanligt.

Imorgon ska Johnny iväg på en sista träff,,,,inför förhoppningsvis hans nya jobb!! Vilket innebär att han kommer hem varje dag!!!!!!!!!

Vilken befrielse,,,jag får ett liv ,,känns det som!!!


Har pysslat lite,,hihi,,kliar i mina fingrar,,inspirationen flödar,,hihihi,,,

Försökte lägga ut kort på Tradera men de var för stora o har inget photoshop i denna datorn....än.

Ska se på "so you think you can dance",,,veckans bästa program!!


Ha en fortsatt bra kväll,,,,,,,,,,,,

Av Johanna - 4 augusti 2009 14:03

Regnigt idag med,,,skolan börjar den 20:e,,,blir det inge mer bad o sol för barnen????

Försöker göra det bästa av situationen men,,,blääääääääääääääääääääääääää,,,,grejar o dolar här hemma,,o pysslar men kan ju snart inte göra mer kort,,,!!!

Vad ska jag göra med alla kort!!!!???


Har sökt ett jobb här i Säffle,,som jag faktsiskt skulle vilja ha,,,fått höra nåt ifrån dom??,,,näää, så klart!!

Ja det är mycket pest o galla idag,,,så e min dag,,,,,

Hur e eran???

Ovido - Quiz & Flashcards