Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Johanna - 15 augusti 2009 14:15

...dels så fick han spel till xbox 360 häromdagen,,,lego star wars,,,sen idag så e skördetröskan precis utanför oss här idag!,,Han har stått på balkongen länge nu,,var nästan så vi fick gå ut med maten till han,,hihi.

Annars e det lördag,,,tvätt!

Igår var vi på kalas ,,o på vägen dit så rasade våran buss,,mitt i en korsning,,,TUR INTE JAG KÖRDE O VAR ENSAM!!!!!!,,,ja,,det var nog växellådan,,,så nu sitter jag här ute i huset o tar mig ingenstans. Johnny börjar sitt nya jobb på måndag i Kil o behöver "min" bil dit,,,o det får ju prioriteras förstås,,,

Veckan som kommer blir fullspäckad,,vi ska ha släktkalas hos mamma o pappa,,,så det finns o göra,,det ska bli såååå kul! Släkt som man inte träffar så ofta,,,så det blir go mat, go dricka, lekar o dans!

Helgen efter e det kräftskiva här hos oss,,så då blir det till o fixa tills det.

Nu skriker mina små på övervången,,,bäst o gå,,,over and out!!!!



Ovido - Quiz & Flashcards