Direktlänk till inlägg 23 september 2009

utmanad!

Av Johanna - 23 september 2009 15:03

 av Micke...


Regler:

Det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och

berätta det för dem. varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! alla

svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! om personen som utmanade dig har ett namn

som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar

(förutom på fråga 1)! Lycka till!


1. Vad heter du? - Johanna

2. Ett ord på fyra bokstäver: - Jämn

3. Flicknamn: - Julia

4. Pojknamn:  - Johannes

5. Yrke: - Juvelare

6. Färg: - Julröd

7. Klädesplagg: Jumper

8. Mat: Julskina :-)

9.Sak i badrummet: Jordgubbstvål

10. Plats/stad: Jönköping

11. En orsak att vara sen: Jobbig morgon

12. Något man skriker: Jävlar!

13. Film: Jackass

14. Något man dricker? Jos

15. Band:  Judas priest

16. Djur: Jordekorre

17. Gatunamn: Jupitergatan

18. Bil: Jaguar

19. Sång: Jul Jul strålande jul.....




 
 
Annelie

Annelie

23 september 2009 18:20


Härligt att få se dig igen.. :o))

För det första,, hoppas verkligen ditt besök i Örebro i morgon går bra.
Att du får nån hjälp med din hand och värken..

O för det andra,, Ladies night är nog suveränt att gå på,, förstår ja du gillade.
Såg en inspelning en gång, det är ju en sån sak som är roligt att gå på.
Dessa killar som strippar är inte jag sååå intresserad av.. även om de har snygga kroppar (nöjer mig gött o väl att titta på min mans kropp *fniss*).

Ha det bäst och sköt om dig.. // Kram Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Micke

Micke

24 september 2009 19:30

Tack Hjärtat... *superglad*

Din ser kärleksfull ut som den alltid gör :)

Kram

http://tomten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards