Alla inlägg den 21 september 2009

Av Johanna - 21 september 2009 12:47

        

Nu var det ett tag sen igen jag skrev här,,men lite skönt o göra det när jag verkligen känner för det.

Min hand e verkligen ur funktion nu men på onsdag ska jag iväg o göra 1 av 2 undersökningar,,,känner av varje tangent som åker ner på bordet när jag skriver,,,,Rynkar på näsan


I lördags var jag o syrran o en tjej till i Löfbergs Lila arena på Ladies Night!

Det var skitbra! visste inte vad som skulle hända under dessa timmar o alla som jag pratade med så var det ju nakna kroppar o stripp men Nej,,,så var inte fallet,,,,vilket jag tyckte va bra! Det var 2 scener med bara överkroppar ,,,dock till allas förtjusning Skrattande

Det var bra musik, dans o mycket skratt,,,alltså Mikael Torving!,,vilken stjärna,,helt asbra!!!!!!

Sen var det efterfest med alla artisterna på Nöjesfabriken,,,vi var hemma 3,,,vilket känns även idag!


Ja,,vad har hänt denna dag så långt?,,vikit tvätt o somnat i soffan,,,,

Ikväll börjar en efterlängtad Elitserie!!! Så ikvällingen blir det varma smörgåsar o hockey!!! Life is good!!! Tungan ute

Ovido - Quiz & Flashcards