Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Johanna - 2 februari 2010 19:23

Har väntat o väntat o imorrn e det,,,opererar handen.

Blandade känslor,,,är ju jättenervös, vill få det gjort men enklast o låta bli.

Är så van värken nu så de dagar jag inte har värk e dom man märker.....

Sist jag op handen så var det ju jättejobbigt,,inte alls säkert det blir så nu men det är ju försås det man tänker på.

Har ju Johnny med mig så jag ska be om en hel del lugnande,,,förra gången var jag ju med tvillingarna så då fick jag ju inget,,,imorrn vill jag ha mycket!!

Skulle nog behövt lite idag med....


Idag har jag varit iväg med alla 4 o tagit dos nr 2 av vaccinet,,,gick mycket bättre första gången....

Började med tvillingarna,,Ellen blev ledsen o Signe inte en min.

Emma fick panik o stod i ett hörn o skrek o slogs ,,,aldrig sett henne sån,,var jättejobbigt då man såg paniken i ögonen.

Herman backade lite men var jätteduktig.

Efter detta kan man säga att man var helt slut,,,,,


Nu sitter Emma o jag o myser o väntar på "halv 8 hos mig",,,

Ska gå o göra henne sällskap i soffan....

Kram


  

Ovido - Quiz & Flashcards