Alla inlägg den 25 november 2009

Av Johanna - 25 november 2009 20:34

Har tagit en paus från bloggandet o saknar det,,,inte många som kikar in men har saknat er som gjorde det!

Ska försöka ta mig i kragen o skriva igen.

Tiden finns ju inte alltid men ska försöka 1 gång om dan i alla fall.


Min dator har pajat här hemma,,igen! Lånar syrrans bärbara o den e kass,,,o bokstaven d är lite kass så det kan förekomma att den bokstaven inte finns med jämnt.


Ja,,vad händer här hemma hos Fam Svanström,,,mycket o inget!

Dagarna bara springer förbi,,,det 'r Måndag o fredag hela tiden.

Till helgen ska jag vara med på en julmarknad här ute i Värmlands bro,,ska bli kul!

Har gjort tomtar, kort, halsband o godis.....

Pyntar för första adevent som bara den,,,

Till veckan åker syrran o jag till Ullared för inköp av julklappar,,,tar en bussresa ner då ingen av oss vill köra,,Skrattande ska bli kul!,,men trångt.


Nu ska jag mysa till mig under en filt i soffan o ta fram papper,,ska se på Greys,,,inga ögon torra här då!

Hoppas ni vill följa med mig här igen!!

KramKyss

Ovido - Quiz & Flashcards