Alla inlägg under juli 2009

Av Johanna - 17 juli 2009 07:59

Ja vädret är väl inte för bra men men,,,,får hoppas det blir bättre. Jag o barnen åker på en liten semester nästa vecka,,,Johnny åker o jobbar,,,,kanske sista jobbet ,,,,,,,,,,,,,,,,,på det stället!


Funderar återigen på att lägga ner denna sidan,,ett tag i alla fall.

Nu har jag ju varit borta ett tag men känner väl att det inte e så många som läser o jag har ingen tid att sitta så mycket vid datorn. Ska avvakta o se hur det blir till veckan,,,hihi,,,när jag blir själv igen.


Ska försöka lägga in lite bilder på vårat nya ställe,,,,har inte riktigt fått installerat alla grejer till datorn här än,,,,fick våran stationära dator häromdagen efter att den varit lagad,,,,igen! Många pengar nerlagda o nu funkar den igen.

Nu ska jag återgå till sysslorna.

Ha en bra fredag!!


Av Johanna - 15 juli 2009 20:35

Å vad jag saknat er alla!!,,inte så många som läser men i alla fall ni som gör det!!

Jag har Inte trillat ner i en flyttkartong som en del trott,,,hihi utan det är vårat underbara Telia,,eller " Felia" som krånglar. Imorgon kommer det i alla fall någon hit o ska kolla allt o prata med Johnny,,,puh,,tur han e hemma,,,jag fattar nada!


Här är det bra! Trivs som fisken i vattnet,,börjar komma iordning.

Nu e det sista veckan på Johnny semester o sen blir man ju själv,,,får väl se hur det går,,hm,,,

Förhoppningsvis kanske det e slut med det.........................................

Har lite o dola med här men ville bara meddela att jag lever!!!!,,o det är roligt att va saknad.

Kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards